Monday, April 8, 2013

~Biar Pena ini BerBicara~








Pernah saya kata kan bukan? Doa itu penghubung antara saya dan awak. Saat kita berjauhan. Itu yang mendekat kan kita lagi.

:')



"Kita tetap akan saling bicara tanpa melempar kata 
tanpa mendengar suara 
tanpa perlu bersua 
bukankah itulah kita? 
yang selalu berjumpa
dalam bait-bait doa"



Saya tak pernah bercakap dengan awak? Atau jarang bercakap dengan awak. Tapi sebenarnya saya sedang bercakap melalui doa. Itu lebih baik bukan? 

Maaf , ya. Rora agak susah nak bercakap dengan lelaki. Even dah lama kenal pun , mulut ni berat saja nak buka. Bila tanya sepatah , jawab sepatah.  *Sila jangan terasa , sebab Rora memang mcm ni.







Ku kira saatnya doa menjadi surat cinta terbaik untukmu. Kerana aku tak bisa untuk tak melibatkanNya (Allah) :')



Seandai awak tahu saya sedang bercakap melalui doa. Mungkin awak tak akan tersinggung dengan saya. 


Semoga Allah Redha ,
Assalamu'alaikum.



NotaHati :~**~ Dalam diam-diam merindukan, ada doa-doa senantiasa kupanjatkan  , dariku untuk  keselamatan dan bahagiamu.
**~

No comments:

Post a Comment